Let the memories begin,

Hej på er!

I onsdags var vi på Disney World i Orlando. Jag blev tyvärr jätte besviken och rekommenderar ingen att åka dit,  och absolut inte med barn. Sjukt mycket folk och så himla varmt att man knappt orkade stå upp. Det var mellan 60-120 minuters kö till alla karuseller. Och svin dyrt.
Meeeen, nu kan jag checka av det på min icke existerande bucket list.

 

Igår blev det strandhäng men de var molningt som sjutton hela dagen. Och sen hängde vi på the roof top lite på kvällen.
En sjuk grej som hände var när Anna var i duschen och hon helt plötsligt börjar vråla "ANGELICAAAAAA, GE MIG EN HANDDUK!!!!" Ehm, jaha tänkte jag? Öppnar dörren och möts av en varm ånga och massa vatten i hela badrummet. Då har duschreglaget gått söndag så det sprutar en stråle med stekhett vatten ut ur väggen. Springer ut till the front desk och berättar vad som hänt. Efter ca 30 minuter med sprutande vatten och 40 handdukar på golvet, för allt vatten rann ut i vårat rum och över våra saker så jag och Anna sitter på golvet och försöker hindra vattnet från att förstöra hela golvet, slutar vattnet äntligen att komma. Hur många män det krävdes? 10 st. Spansktalande. Only in America...

 

Idag är det klarblå himmel ute och vi har legat på stranden några timmar. Försöker ta de lite försiktigt med solandet.

 

Miami var inte alls som jag föreställde mig. Min bild var snygga, vältränade killar på stranden och tjejer med siliconbröst. Massa gamla 50tals bilar och miljontals palmer och såklart alltid sol.
Det Miami jag har upplevt är - lite lönnfeta killar, hängbröst, några sportbilar men mest Toyotas och jo, visst några palmer finns de ju allt. Och väldigt växlande väder. Ena sekunden är de strålande sol och sedan spöregnar det. Tur jag tog med mig regnjacka, hahah...

 

Nu tackar vi iallafall Miami för denhär gången och drar vidare till VEGAS BABY!

 

Love,
A


Kommentarer
Postat av: Pauline

"Meeeen, nu kan jag checka av det på min icke existerande bucket list." LOVE Ya! Du är underbar! Btw, otäck händelse med duschen, hoppas att inga värdesaker eller så blev förstörda för er del. Ha det bäst! Puss!

2013-06-30 @ 14:07:57 / URL: http://gustavssonpauline.blogg.se
Postat av: Sandra

Nu ser vi fram emot georgeous pictures of the grand canyon ;)
Vi älskar dig!

2013-06-30 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0