Happy 4th!

I skrivandets stund sitter/ ligger jag på golvet i en korridor på något rangligt gammalt hostel med walk of fame precis utanför dörren. Musik spelas högt och fyrverkerierna har hörts ända sedan igår kväll. Idag är de Independents day här i Usa och allt går i blått, rött och vitt.
Vi åkte ute till venice beach i eftermiddags och hängde på stranden lite. Igår var vi ute och tog pulsen på nattlivet i LA. Ja, vad ska jag säga? Det va en hell of à night! Maffian styr allt och marijuana röks till höger och vänster. Vi fick en bra deal med klubbrunda och gratis drinkar och strosade walk of shame hem kl 7 i morse. Poliserna var iallafall vakna....

Vi spenderade en natt i Nevadas öken efter vi lämnat Grand Canyon. Där träffade jag på en skön truckdriver från Missouri. Imorgon bär det av mot san fransisco! Jag har fått nog av LA och dess mörka och ytliga levnadssätt.

Lots of love,
A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0