Checkar ut,

Jag är hemma, hemma i Svergie. Min sommar har varit bland det bästa någonsin. Alla minnen och upplevelser jag fått vara med om tillsammans med min fantastiska vän Anna ligger mig varmt om hjärtat. Och det är med etusiasm och glädje jag tittar på bilderna, drömmer mig tillbaka, skrattar för mig själv och försöker förgäves förmedla dessa underbara känslor som infunnit sig vid de olika tillfällerna när jag visar upp dom för vänner och familj.

Tack till Er trogna läsare som velat följa mig genom min jorden runt resa, för ja det är precis det vi har gjort, åkt JORDEN runt på 5 veckor.

Och ni som känner mig vet att nästa resa inte är långt borta. Det finns en hel värld att utforska, och jag har ju precis börjat.

 

 Denna bild får sammanfatta denna underbara sommar.
 
Och till nästa gång
Cheers, take care
and tons of love,
Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0